Dla pacjenta

  1. Home
  2. Dla pacjenta
  3. Polityka jakości

Polityka jakości

Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice, mając na uwadze dobro pacjentów, świadczy usługi medyczne z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, dążąc jednocześnie do utrzymania ich jakości na jak najwyższym poziomie. W tym celu
w Przychodni zdecydowano się na opracowanie i wdrożenie do realizacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015 oraz Kontroli Zarządczej. Misją Przychodni jest:

 

„Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice, mając na uwadze dobro pacjentów, świadczy usługi medyczne z zakresu podstawowej oraz specjalistycznej opieki zdrowotnej, dążąc jednocześnie do utrzymania ich jakości na jak najwyższym poziomie.”

 

Aby podnieść standard świadczonych usług, a także podwyższyć jakość obsługi swoich pacjentów Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice zobowiązuje się spełnić następujące cele:

  • ułatwić dostęp do lekarza pierwszego kontaktu,
  • otoczyć pacjentów jak najlepszą opieką medyczną,
  • dbać o podnoszenie świadomości zdrowotnej pacjentów,
  • zapewnić pacjentom odpowiedni system informacji,
  • utrzymać płynność finansową, gwarantującą stabilność firmy oraz zapewnić możliwość rozwoju.

Aby osiągnąć powyższe cele Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice zobowiązuje się:

  • udogodnić warunki rejestracji do lekarza pierwszego kontaktu,
  • zagwarantować miłą i fachową obsługę pacjentów,
  • podnosić kwalifikacje personelu,
  • prowadzić profilaktykę zdrowotną odpowiednią do potrzeb pacjentów,
  • stworzyć system informacji, który ułatwi pacjentom korzystanie z usług placówki,
  • prowadzić bieżącą analizę czynników mających wpływ na gospodarkę finansową.

 

Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice zobowiązuje się wprowadzić powyższe rozwiązania, a także dbać o stałe podwyższanie standardów placówki, dążąc do ciągłego doskonalenia. Ideą wdrożonego ZSZ jest propagowanie ciągłego doskonalenia, podejścia procesowego oraz zarządzania ryzykiem, a wszystko to w oparciu
o kontekst organizacji.

 

Polityka jakości jest znana całemu personelowi Przychodni oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom.

 

W oparciu o powyższą politykę przyjęto szczegółowe cele jakościowe, których realizacja jest analizowana w ramach przeglądów dokonywanych okresowo przez Kierownictwo Samodzielnej Publicznej Przychodni Wiejskiej Gminy Chojnice.

 

Dyrektor

Samodzielnej Publicznej Przychodni Wiejskiej

Gminy Chojnice

 

Chojnice 2018-01-01

Wydanie III

Kontakt

Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości chętnie na nie odpowiemy.

Wysyłanie

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?