O przychodni
- Home
- Przychodnia
- Polityka jakości
Polityka jakości
Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice, mając na uwadze dobro pacjentów, świadczy usługi medyczne z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, dążąc jednocześnie do utrzymania ich jakości na jak najwyższym poziomie. W tym celu
w Przychodni zdecydowano się na opracowanie i wdrożenie do realizacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015 oraz Kontroli Zarządczej. Misją Przychodni jest:
„Dobro pacjenta jest dla Samodzielnej Publicznej Przychodni Wiejskiej Gminy Chojnice najwyższym dobrem, dlatego świadczymy usługi medyczne z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, dążąc do utrzymania ich jakości na jak najwyższym poziomie.”
Aby podnieść standard świadczonych usług, a także podwyższyć jakość obsługi swoich pacjentów Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice zobowiązuje się spełnić następujące cele:
- ułatwić dostęp do lekarza pierwszego kontaktu,
- otoczyć pacjentów jak najlepszą opieką medyczną,
- dbać o podnoszenie świadomości zdrowotnej pacjentów,
- zapewnić pacjentom odpowiedni system informacji,
- utrzymać płynność finansową, gwarantującą stabilność firmy oraz zapewnić możliwość rozwoju.
Aby osiągnąć powyższe cele Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice zobowiązuje się:
- udogodnić warunki rejestracji do lekarza pierwszego kontaktu,
- zagwarantować miłą i fachową obsługę pacjentów,
- podnosić kwalifikacje personelu,
- prowadzić profilaktykę zdrowotną odpowiednią do potrzeb pacjentów,
- stworzyć system informacji, który ułatwi pacjentom korzystanie z usług placówki,
- prowadzić bieżącą analizę czynników mających wpływ na gospodarkę finansową.
Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice zobowiązuje się wprowadzić powyższe rozwiązania, a także dbać o stałe podwyższanie standardów placówki, dążąc do ciągłego doskonalenia. Ideą wdrożonego ZSZ jest propagowanie ciągłego doskonalenia, podejścia procesowego oraz zarządzania ryzykiem, a wszystko to w oparciu
o kontekst organizacji.
Polityka jakości jest znana całemu personelowi Przychodni oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom.
W oparciu o powyższą politykę przyjęto szczegółowe cele jakościowe, których realizacja jest analizowana w ramach przeglądów dokonywanych okresowo przez Kierownictwo Samodzielnej Publicznej Przychodni Wiejskiej Gminy Chojnice.
Dyrektor
Samodzielnej Publicznej Przychodni Wiejskiej
Gminy Chojnice
Chojnice 2023-01-01
Wydanie IV